Kære MMMBSJ...*snøft* kom lige til at tænke på jeg er nyopereret for hareskår og dit navn gør derfor ondt at sige
Nå men jeg har hørt fra anden side herinde at du har et stort kontaktbehov og mangler et godt råd fra vores udmærkede brevkasse som undertegnede bestyrer.
Jeg har hørt at du har købt en udmærket Spireahæk af en af mine allymates MR Høj, som har haft den til salg på vores køb/salg/byttebørs i meget kort tid.
Jeg vil råde dig til at lave være med at ryge mere af denne spireahæk da MR Høj har fået blandet en del kolort og hønsemøg i den ved en fejl..Da hækken samtidigt har været sprøjtet,,,,dog også fejlagtigt, med Round Up er der stor fare for at dette kan fjerne evt rester af hjernevirksomhed hos ustabile personer.
Så skynd dig ned i den nærmeste AA og søg råd og vejledning og frelse..Du vil finde at du bliver et nyt og bedre menneske som klart kan bruge de sidste ikke vækætsede hjerneceller til at tænke klart med.
Jeg håber du kunne bruge mit råd og ellers så skriver du bare igen..vi prøver jo at passe på vores medmennesker her i WAR og vil også gerne omfavne dig og gøre dig lykkelig igen..
MVH
Den sygeste af alle.
Psykoserne