jeg er bange for den er helt gal med mig jeg føler en trang til at grine og samtidig har mureren diagnosticeret, med sin mægtige viden, at jeg har spist noget græs. jeg vil derfor gerne vide hvilket græs jeg har spist så jeg kan få noget mere af det og at jeg kan velsigne war med flere fantastiske indlæg i den nærmeste fremtid.
desuden er det underligt også at sende igm'en til pesten og spørge om han ikke ville sende den ud i makværk.
håber på forståelse
hilsen rassing
Psykoserne off forum queen
Antal indlæg : 301 Join date : 14/07/10 Age : 104 Geografisk sted : Hørsholm
Emne: Sv: kære psykoserne Tirs Nov 09, 2010 12:43 am
Hvad fanden er i nu begyndt at bruge min brevkasse igen..det er sgu længe siden nogen har været trængende. Nå men jeg vender tilbage til alle med svar hurtigst muligt. Psykster
Mr Tall - Morpus over 50 indlæg WOW
Antal indlæg : 52 Join date : 21/07/10
Emne: Sv: kære psykoserne Tirs Nov 09, 2010 8:06 pm
Du er sikker på du har spist det og ikke røget det??
tror ikke du skal ha hjælp i brevkassen, tror du skal på afvænning
Emne: Sv: kære psykoserne Tirs Nov 09, 2010 8:35 pm
Jeg tror det der er sket her er at du til en fest hvor du i forvejen var halvstiv er dumpet ned i den forhenværende pusher MR Talls spireahæk..Her har du fået spist flere grene uden at vide det fordi du netop havde drukket lidt kølervæske før nedslaget. Du kan ikke gøre så meget ved det nu men må tage abstinenserne i hård pulterarm. At mureren tror du har ædt græs kan skyldes at du er lidt grøn at se til indimellem Men det kan hellerikke udlukkes at du har sympatiseret med køerne i din heftige brandert og så indtaget lidt af forhaven til MR Talls gamle hotel. Her skal du være opmærksom på at græsset kan være befængt med ny gødning og roundup så en udrensning af kroppen vil nok være anbefalelsesværdig. Psykster
scrap - rassing SADIST
Antal indlæg : 130 Join date : 06/07/10
Emne: Sv: kære psykoserne Tirs Nov 09, 2010 9:15 pm
Psykoserne skrev:
Jeg tror det der er sket her er at du til en fest hvor du i forvejen var halvstiv er dumpet ned i den forhenværende pusher MR Talls spireahæk..Her har du fået spist flere grene uden at vide det fordi du netop havde drukket lidt kølervæske før nedslaget. Du kan ikke gøre så meget ved det nu men må tage abstinenserne i hård pulterarm. At mureren tror du har ædt græs kan skyldes at du er lidt grøn at se til indimellem Men det kan hellerikke udlukkes at du har sympatiseret med køerne i din heftige brandert og så indtaget lidt af forhaven til MR Talls gamle hotel. Her skal du være opmærksom på at græsset kan være befængt med ny gødning og roundup så en udrensning af kroppen vil nok være anbefalelsesværdig. Psykster
så jeg skal drikke mig i hegnet så jeg får alkohol forgiftning og diarré??
Emne: Sv: kære psykoserne Tirs Nov 09, 2010 9:25 pm
Så skider du bare på Muftiens græsplæne fordi han har sådan nogle fine snitsyede hundeposer han farer rundt og samler op i Og rusen den kan du jo bare vedligeholde, så får du aldrig abstinenser
scrap - rassing SADIST
Emne: Sv: kære psykoserne Tirs Nov 09, 2010 9:29 pm
jamen så vil jeg da starte med et par kolde øl. og en omgang vodka og kahlua
Agger Du har lige så mange inc som et WW
Antal indlæg : 281 Join date : 18/07/10 Geografisk sted : Lige bag dig ;)
Emne: Sv: kære psykoserne Ons Nov 10, 2010 5:26 pm
Psykoserne skrev:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!
fuck jeg var flad af grin da jeg læste det der xD
Emne: Sv: kære psykoserne Ons Nov 10, 2010 5:31 pm
nu har jeg jo efter hånden snart været stille som en ninja i 2 måneder, så mon ikke snart det er på tide at jeg skriver lidt mere herine? - jo det tror jeg nok!
jeg har et problem med en meget meget meget irriterende dreng der klapper sig selv på lårene som var det bongotrommer - jeg kan simpelt hen ikke holde det ud! - HVAD GØR JEG?!
derudover har jeg også et problem med at der er nogen folk heroppe på efterskolen der ikke aner at jeg går her, de har simpelthen ikke set mig (og det er fandme rigtigt!) her den anden dag kom der en tøs (ja - blondine og ude af stand til at tælle til 2) hen til mig og spurgte hvem fanden jeg var?
hvordan ordner jeg den? - og er der overhovedet grund til at ordne den?
scrap - rassing SADIST
Emne: Sv: kære psykoserne Ons Nov 10, 2010 7:55 pm
Agger skrev:
nu har jeg jo efter hånden snart været stille som en ninja i 2 måneder, så mon ikke snart det er på tide at jeg skriver lidt mere herine? - jo det tror jeg nok!
jeg har et problem med en meget meget meget irriterende dreng der klapper sig selv på lårene som var det bongotrommer - jeg kan simpelt hen ikke holde det ud! - HVAD GØR JEG?!
derudover har jeg også et problem med at der er nogen folk heroppe på efterskolen der ikke aner at jeg går her, de har simpelthen ikke set mig (og det er fandme rigtigt!) her den anden dag kom der en tøs (ja - blondine og ude af stand til at tælle til 2) hen til mig og spurgte hvem fanden jeg var?
hvis blondinen er lække ville jeg ordne hende.
hilsen det forhenværende efterskole barn rassing
Emne: Sv: kære psykoserne Ons Nov 10, 2010 9:16 pm
scrap - rassing skrev:
Agger skrev:
du er ude i noget "Jeg er din far!" - og så tage den inde bag en lukket dør?
scrap - rassing SADIST
Emne: Sv: kære psykoserne Ons Nov 10, 2010 9:55 pm
Agger skrev:
scrap - rassing skrev:
Agger skrev:
du er ude i noget "Jeg er din far!" - og så tage den inde bag en lukket dør?
Nej mere ala' "hvis du går ind i det her rum så finder du ud af det"
Emne: Sv: kære psykoserne Ons Nov 10, 2010 10:31 pm
Nu må jeg så lige bryde ind inden i spammer min brevkasse helt..
Ham der med armene er sgu nem nok-.-Du har jo i forvejen tit køkkentjans har jeg hørt og det er en stor fordel i dette her..Nu skal du så tage ham med i køkkenet..de har tit sådan en stor røremaskine som næsten er lige så stor som en selv..her spænder du bare "dejgarmen" på og hvorefter du smider en tyver ned i røreskålen og beder klappekage-mesteren om at tage den og købe sig en sodavand for pengene-...Nu stikker han så begge hænder ned i røreskålen og så er du så fiks og hurtig at du starter denne helvedesmaskine imedens..Nul arme...nul klap nogen som helst steder...ser du pointen??
Hvad vedrørere det at du er "gennemsigtig" jamen det er Ninjas sgu..man hører dem ikke og man ser dem ikke..Ikke før de sidder i lokummet og brokker sig over at man skider dem i hovedet..Så op med humøret og tag evt en sort ninjadragt på...så tror jeg selv hende blondinen vil kunne se sig..Hvis du så ydermere fortæller hende at du er elev hos Chuck Norris så er du næsten helt sikker på date Kærligst Psykster
Emne: Sv: kære psykoserne Tors Nov 11, 2010 1:42 pm
Psykoserne skrev:
Nu må jeg så lige bryde ind inden i spammer min brevkasse helt..
Ham der med armene er sgu nem nok-.-Du har jo i forvejen tit køkkentjans har jeg hørt og det er en stor fordel i dette her..Nu skal du så tage ham med i køkkenet..de har tit sådan en stor røremaskine som næsten er lige så stor som en selv..her spænder du bare "dejgarmen" på og hvorefter du smider en tyver ned i røreskålen og beder klappekage-mesteren om at tage den og købe sig en sodavand for pengene-...Nu stikker han så begge hænder ned i røreskålen og så er du så fiks og hurtig at du starter denne helvedesmaskine imedens..Nul arme...nul klap nogen som helst steder...ser du pointen??
Hvad vedrørere det at du er "gennemsigtig" jamen det er Ninjas sgu..man hører dem ikke og man ser dem ikke..Ikke før de sidder i lokummet og brokker sig over at man skider dem i hovedet..Så op med humøret og tag evt en sort ninjadragt på...så tror jeg selv hende blondinen vil kunne se sig..Hvis du så ydermere fortæller hende at du er elev hos Chuck Norris så er du næsten helt sikker på date Kærligst Psykster
Klappe-fyre er nu sat i skak - dog på hospitalet - valgte at bruge vores enorme industri-pande istedet, men det virkede helt fint Nu har jeg iført mig total nice ninjakluns - og må nok lige sige at alle folk kigger, undtagen Christian Ib... men han har også damp
Kærligst Agger
Emne: Sv: kære psykoserne Fre Nov 12, 2010 12:44 am
Kære Agger Jeg er kommet i besiddelse af en optrænet ninja-hamster og sådan en vil du sikkert kunne dupere pigerne med på efterskolen. Men måske en god ide at sige de ikke må ae den Psykster