Warmongers
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Warmongers

Forum for Warmongers Travian Classic S4

ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

Omvendt hate-crime

Go down 
3 deltagere
ForfatterBesked
unicorn
Ikke et fake værdig
Ikke et fake værdig

Antal indlæg : 6

Omvendt hate-crime Empty
IndlægEmne: Omvendt hate-crime   Omvendt hate-crime EmptyFre Nov 05, 2010 9:07 pm

Kære Brevkasse

Jeg er ved at blive lidt forvirret - efter at have farmet en lille smule får jeg nu gentagne breve, hvor jeg bliver kaldt vatpik, homo, bøsserøv, idiot og nar. Er det folk, der mener at jeg begår en form for omvendt "hate-crime"? Samtidig begynder jeg da også at blive lidt i tvivl om min egen seksualitet.........Skal jeg virkelig stoppe min småforsøg, på at udbrede WAR's glade budskab om, at det er sundt at støtte mig, og at jeg gerne hjælper alle, der ikke selv kan finde ud af det?

Suk

Unicorn

I min store fortvivlelse, har jeg ikke engang kunnet "tråde" indlæget rigtigt - undskyld!!
Tilbage til toppen Go down
walle
Over 100 indlæg WOW
Over 100 indlæg WOW
walle

Antal indlæg : 117
Geografisk sted : Esbjerg

Omvendt hate-crime Empty
IndlægEmne: Sv: Omvendt hate-crime   Omvendt hate-crime EmptyLør Nov 06, 2010 10:50 am

He he..., rigtig gode spørgsmål..., er spændt på at høre hvad Psyk har af svar til dette... Very Happy Very Happy

Vi har en tråd i forummet til "tude-mails"..., der må du gerne ligge dem ind så vi andre også kan grine af dem..., det er skide godt for moralen Very Happy cheers rendeer

MVH

Walle
Psykoserne
off forum queen
off forum queen
Psykoserne

Antal indlæg : 301
Geografisk sted : Hørsholm

Omvendt hate-crime Empty
IndlægEmne: Sv: Omvendt hate-crime   Omvendt hate-crime EmptyOns Nov 10, 2010 9:37 pm

Så skulle der være råd og trøst at hente nu..Psyk har spidset pennen og åbner brevkasselugen for ekspeditioner. Very Happy

Du skal nu ikke være ked af at blive kaldt vatpik..det stammer fra 60érne hvor det var normalt at hippierne som for det meste havde visne pikke måtte stive den lidt af i bukserne med vat for at ligne andet end et skvat..Ergo det betyder at du har en ordentlig knude der foran og det burde jo være nok til at samtlige travtrunter går i brunst ved synet af dit nørdede skridt.
Men det med det glade budskab..Tja Frelsens Hær er jo hellerikke populære når de stiller op med deres sørgelige hornmusik men de får sgu grunkerne ud af folk så jeg ville også tage dette stille og roligt..Og om hundrede år er alting jo alligevel glemt så der er håb for dig også..

Så brug Anitas hårfjerner....tag skridtet imorgen Very Happy
Kærligst
Psyk
Sponsoreret inhold

Omvendt hate-crime Empty
IndlægEmne: Sv: Omvendt hate-crime   Omvendt hate-crime Empty

Omvendt hate-crime
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum