Emne: Sv: Brevkassen er åben Ons Jul 28, 2010 10:41 pm
Psykoserne skrev:
ARh men den er jo nem.. Jeg tror nogen af jeres klienter har haft fat i den pågældende radio og evt prøvet at fortære den..derved er der blevet skrabet lidt af Eét så der hvor i skal trykke er altså FM da det bare er fordi den sidste bjælke er blevet gnavet af..så er det også en god ide lige at checke for evt savl eller madrester, dette kan give kortslutning hvis det trænger ind i radioen.
Jeg håber du kunne bruge mit gode brevkasseråd til noget jeres alles Psykster
Man tak for dit hurtige svar, vi ved du har travlt, så vi er glade nu. Vi fordrev ellers ventetiden med at spille skak, men det er kedeligt når vi tilsammen kun har 2 brikker at flytte rundt med. Vi havde osse overvejet at spille BoB, men da ingen af os hedder Bob opgav vi osse dette. Vi har nu tændt for EM som du sir vi skal, men der kommer ingen fodbold ud, men stille musik, så nu er vi begyndt at danse kinddans istedet. Jeg har nu kun et problem og det er at de andre 3 har fuldskæg og de kradser når vi skal danse tæt, men vi hygger os nu på værkstedet og det er din skyld, så mange tak for hjælpen.
Pis. Næ, Pus, næ PS. Vi er jo alle 4 drenge, men ka man få børn af at danse tæt?
Nu kommer pædagoggen, så jeg må slutte, ska i seng sir hun,,,
Jesper/ nu 36 år
Random-Netphy Over 100 indlæg WOW
Antal indlæg : 136 Join date : 14/07/10 Age : 61 Geografisk sted : Horsens
Hele min verden er lige faldet sammen mislykkes lige med et angreb og miste en stor del af min flåde troppe og pulter, så nu sidde jeg bare og stirre lige ud i luften mens jeg småryster og kan ikke tag mig sammen med noget hvordan kommer jeg igang igen
Psykoserne off forum queen
Antal indlæg : 301 Join date : 14/07/10 Age : 104 Geografisk sted : Hørsholm
Se det var så heldigt at du skrev til mig..for at du ikke fuldstændigt går i spåner kan jeg anbefale et ophold på MR Talls nye hotel med tilhørende hæk.
Denne hæk er magisk og kan give dig et velfortjent "pulse"rum hvor du kan lære at slappe af i hele kroppen imedens din slavesitter okser på med at lave en ny hær til sin mester. Jeg er ikke helt klar over priserne på dette luksusophold men det kan undersøges nærmere hvis du er interesseret..dog påpeger jeg at hvis du er overfølsom overfor duelort er det måske ikke sagen. Når du så har været på dette udmærkede kurophold vil du føle dig så forfrisket at du vil overhale Willie i Kongepulteren Psykster
Mit problem er jeg ikke kan finde ud af din brevkasse mere. Nu ska jeg skrive her, der og alle vegne.... Man blir jo helt rundt på gulvet..... Ska jeg dublikere mine breve fremover og sende dem til alle de steder du har brevkasse for så vil jeg købe en duplomaskine, eller ansætte nogle fremmede som skrivere. jeg havde ellers regnet med Agger den lille spammer ku skrive for mig, men nul, han har sandelig ikke tid, den lille mide Ja, det er så slemt at jeg såmænd er begyndt at ryge lidt af hækken for at holde det ud..... Hit med sangen, næ svar hedder det. Så fiser jeg ud og renser chillummen imens jeg venter på svar:-)
Din hengivne
Mr Højjjjjjj
Ps her er en dusk til dig fra mig
Se jeg kan godt forstå du syntes det er forvirrende, men det udspringer sig kun af at min brevkasse har grebet om sig. Mange har fået øjnene op for alle de gode råd de kan få medens de spiller Travian.
Breve skal derfor ligges her i tråden Psyks Brevkasse, hvis de skal besvares. Psyks Brevkassevenner er en ren fanclub og her kan ikke stilles spørgsmål men er beregnet til at signalere at man har en skør eller bizar form for humor
Du må ikke give op og jeg kan anbefale dig at lade piben få en anden lyd..det er jo faktisk din profit som der går op i røg. Du skal bare huske på du ikke er alene og at du altid kan spørge Psyk hvis du føler dig vildledt //Psyk
Ihhh hvor er jeg dog glad for dit hurtige svar, Jeg er endnu gladere for du ikke bad mig stikke piben ind.... jeg ville ikke ane hvor den sku stikkes ind henne og det vil da sikkert gøre ondt, især hvis der er gløder i den
Mr Tall/Flemse Def koordinator
Antal indlæg : 63 Join date : 15/07/10
Emne: Sv: Brevkassen er åben Tirs Aug 03, 2010 5:28 pm
Kære brevkasse
Ja, nu ved jeg ikke om dette er stedet for mit spørgsmål, men jeg prøver. Jeg har efter megen møje og efter at have brugt alle mine sparepenge fået lavet 1 pult. Så langt, så godt Nu ser jeg de store spillere angribe og de laver wawes og bølger. Jeg forstår godt princippet idet, men nu til mit spørgsmål. Hvodden dælen får jeg min pult til at lave wawes.......
Emne: Sv: Brevkassen er åben Tirs Aug 03, 2010 6:08 pm
Jamen det er nemt nok flemse..Det er bare at fortælle den en skrækhistorie om Rns inden afsendelse..så skulle du kunne komme op på min 12 wawes i samme sek med kun en lille bitte pult Psykster
Random-Netphy Over 100 indlæg WOW
Antal indlæg : 136 Join date : 14/07/10 Age : 61 Geografisk sted : Horsens
Emne: modstand Lør Okt 30, 2010 6:37 pm
Hej brevkasse
tænke at du måske har et godt råd, jeg er med i en rigtig fed ally men vi har et stort problem når vi gå i krig vi møde næsten ingen modstand og der er en smule frustrerende vad skal vi gøre har du nogen gode råd da det nok ikke kun er mig som har det sådan