- Mastodont skrev:
- Endelig lykkedes det...
Selvfølgelig har jeg god smag... også i mænd - tror jeg da nok indtil videre!!!
Når nu vi er ved det med mænd, KÆRE BREVKASSE - så ku' jeg da godt li' at vide; Hvad i alverdens riger og lande stiller man op med en indianer forklædt som germaner uden tænder, som dagen lang sidder i hækken og "bare" spiller Trawian? Har stort set prøvet ALT (også det) for at lokke ham ud af sin Trawianske osteklokke!!
Måske du ku' gi' mig et brugbart råd?
De ALLERvenligste hilsner
Mastodont...
Se det er jo et interessant spørgsmål men bestemt også til at løse.
For det første er en tandløs indianer jo en fantastisk ting..Når de mangler tænder får de jo hellerikke lavet skader på det andet køn, og fjerene er en fantastisk detalje som du ska være taknemmelig for. Hvem kan ikke lide det kilder??
Ved godt han prøver at forvirre dig med at udklæde sig som Germaner..men det er jo nok for variationens skyld og ikke noget du skal hænge dig i.
Og så er det det store spørgsmål at lokke ham væk fra travian..Hmm det kan så ikke anbefales da det kan give Posttraumatisk Stress..og dette er slet ikke ønskværdigt.
Men istedet så køb en bærbar til Indianerbassen, så skulle det være muligt iflg Karma Sutra at have div stillinger med pc på de gyldne lagner. Dog kan du godt stille krav om at han ikke tager printeren og I-Phonen med også. Enhver har jo sine rettigheder.
Desuden så gør også sådan lidt fiflen på de gyldne lagner at Wawes glider igennem i samme sek, hvilket godt kan være et problem uden lagengymnastik.
Håber du kunne bruge dette lille fif til noget brugbart
Psykster