Emne: psyks brevkasse læser Tors Jul 29, 2010 12:11 am
hej warmongers
jeg har nu oprettet en bruger der hedder psyks brevkasse læser og ville give den til godtfolket. lige pt. er den låst men her er hvad jeg vil skrive på off forum så alle kan skrive herinde i psyk skønherlige brevkasse
"kære alle der elsker at læse psyks brevkasse.
Vi har oprettet en brev kasse på warmongers forum og for at kunne skrive i denne giver jeg jer nu en bruger
Alt hvad der kan promovere WAR og Psyks brevkasse er velkomment..Vi skal nå ud til den enkelte læser og det gøres bedst ved at "go large" Så jeg har stemt "Ja for helvede" Psykster herself
Alt hvad der kan promovere WAR og Psyks brevkasse er velkomment..Vi skal nå ud til den enkelte læser og det gøres bedst ved at "go large" Så jeg har stemt "Ja for helvede" Psykster herself
Yess mam,,,,,,, har stemt for helvede, elsker at bande
Agger Du har lige så mange inc som et WW
Antal indlæg : 281 Join date : 18/07/10 Geografisk sted : Lige bag dig ;)
der er ingen grund til at være paranoide over risikoen for at få hacket vores forum
jeg skider sgu på det, har svaret "ja for helvede"
hvis vi bliver hacket er der allerede en chance for det for psyk har allerede lagt link ud på siden til alle ... btw psyk hvorfor har du trykket på psyk siger nej. er det en anden er der øre tæver...
Psykoserne off forum queen
Antal indlæg : 301 Join date : 14/07/10 Age : 104 Geografisk sted : Hørsholm
så laver jeg lige et indlæg på forum men psyk så husk og sig at du ikke vil svare derinde... jeg vil nemlig gerne se om jeg kan finde nogle sjove ips...
Psykoserne off forum queen
Antal indlæg : 301 Join date : 14/07/10 Age : 104 Geografisk sted : Hørsholm